Effektivare

Ja herre gud vad jag har blivit effektiv när jag inte har så mycket dötid! Har ju börjat en kurs nu och den varar mellan 09:00-16:00 varje dag så när jag kommer hem vill jag bara göra en massa massa saker!

Ikväll t.ex ska jag baka mina berömda chokladhattar och lägga på mitt nya fat ^^
Jag har allt bra lust att pyssla också och jag har lite ångest över en grej, ni kanske kan hjälpa mig? :)

Jo det är så att jag har gjort en hissgardin och när jag började med den så var det enbart för att jag skulle trycka Merry Christmas på den och ha den till jul, men nu känner jag att det kanske är lite dumt för jag är så nöjd med den och skulle vilja använda den typ till våren. Jag kan ju göra en till men det känns lite onödigt kanske, men samtidigt så skulle det vara så fint att trycka upp Merry Christmas i rött och ha den till mina röda gardiner med vita prickar på.

Så, vad tycker ni? :)

Här är en kudde jag gjorde för några veckor sen, jag gillar den skarpt. Ska bara fixa till rosetten mer sen, klippa av bandet så att det blir lika långa ändar och så :) Men jag tycker att den blev söt i alla fall! ^^




Kommentarer
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Jättefin kudde...

2010-10-12 @ 18:26:54
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Elin - Julbloggen

åh vad fin!

2010-10-12 @ 20:53:00
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0