Det bästa av de bästa

Det finns verkligen hur mycket skoj som helst att titta på till jul men nånting jag verkligen inte klarar mig utan och som jag ALDRIG någonsin tröttnar på, eller kommer tröttna på för den delen, är Svensson Svensson Jul, sååååå underbaaaar! Den är bäst! Gustav är bäst! Åh, det är äkta svensk jul för mig, haha!

Min julafton däremot är en blandning av Svensson Svensson och Tomten är far till alla barnen så ni kan ju tänka er hur jag har det med hela tjocka släkten ;) haha!

Här är det bästa av de bästa!






Kommentarer
Postat av: En Tomtenissa

Åh, jag älskar Svensson Svensson! Jul eller inte, spelar ingen roll. De känns verkligen som en riktig, vanlig (och lagom knasig) familj =) Serien är ett barndomsminne från 90-talet :)

2010-10-18 @ 14:20:17
Postat av: Stockholmsjul

Haha har inte sett dom här avsnitten förut! :)

2010-10-18 @ 15:12:28
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0