Cupcakes & heels

Åh! Kikade in på Rusta idag också och nu har de ju fått in ännu mer julsaker, det gillas skarpt! :)
Haha, hittade dessa julkulor/figurer i glas som man ska pynta granen med och jag som är en sån skofantast och äger ungefär 70 par skor borde verkligen ha dessa i min vita mellanstora julgran ute i hallen. Det skulle ju matcha mina två bokhyllor där mina snyggaste klackar står, perfekt kombo! :D

Jag är egentligen inte så mycket för det moderna när det är jul utan jag gillar mer det gamla och lantliga men hallen är så liten så den kan väl få pyntas lite modern? :)

Älskar ju att baka också! Så några cupcakes på det så kan man lista ut vilken personlighet jag har redan vid dörren, smart va? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0