Uppdatering

Jag hatar att frysa! Och jag gör det förbannat ofta också. Stickade tröjor, långkalsoner och sockor är ett måste för mig på vintern annars förvandlas jag till en smurf! Jag blir nämligen blå (ja, på läpparna i alla fall) och jag skakar som en, ja jag vet inte vad och nä, usch! Jag är trött på att frysa och att mode ska gå före värme, modejackorna får nog faktiskt ta semester när det är så kallt som det är nu.

Nej, i år är nog min högsta önskan en varm och gosig jacka!
En lite längre täckjacka med pälskrage, ungefär som denna nedanför. Denna som jag har på bild är dock väldigt dyr och jag vill inte att någon lägger så mycket pengar på mig, men en liknande i alla fall, och i färgen RÖD. Har så många svarta och vita jackor och jag känner att en röd skulle vara väldigt fint, lite juligt också ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 01:18:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0