Önskelistan uppdateras

Jag önskar jag mig ett snyggt tidningsställ av något slag. Har inte hittat något specifikt som jag vill ha, men jag vet att jag vill ha ett i alla fall :) Herre gud jag har så många tidningar och jag vill inte slänga dem och då är tanken att de roligaste och nyaste ska få en plats i tidningsstället :) Spelar heller ingen roll om det är ett som ska stå på golvet eller hänga på väggen, men det MÅSTE matcha min inredningsstil!

Jag återkommer med bild när jag hittar det perfekta :)


Kommentarer
Postat av: Tina´s Jul

Jag har ett tips på ett tidningsställ som finns på Designtorget.



http://www.designtorget.se/designtorget/se/kop_hos_oss/?cat=inredningssaker&ew_0_p_id=86e4e794-6af4-4332-bab6-ea9d66a4083b&comment=G1001705&news=false



Detta har jag, det är kanonbra och det får plats med massor av tidningar.

2010-11-02 @ 14:50:49
URL: http://tinasjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0