Jul-look number two

Nu har jag suttit på H&M igen, haha! Ja, men det är ju så roligt! Ni borde verkligen testa :)

Nu har jag gjort en annan potentiell jul-look. Den här andas ju mer jul än vad den andra gör, och jag såg nu att den förra klänningen jag ville ha hade sålt slut på nätet så om den inte kommer in i butik så är ju den borta från listan nu, synd, jag gillade den verkligen och jag gillade att den inte var det typiska som man brukar ha på julen.

Men här har vi som sagt en annan look :)
Tanken är dock att det ska vara en annan klänning som är mer söt än sexig.


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

SV; Klart du ska ha beröm! Du är ju duktig! :)



Det där tror jag blir jätte snyggt! :)

2010-11-04 @ 16:26:40
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0