Guess what?

Vill hi höra något som är helt jävla fantastiskt?! (Uräskta att jag svär...)

Jag har handlat färdigt ALLA julklappar!
Ni fattar inte hur skönt det känns. För några dagar sedan hade jag sådan ångest och jag hade lite smått panik faktiskt, jag! Jag, Emelie Larsson, hade panik inför julen! Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle få det för jag älskar julen mer än någonting annat, ja bortsett från min familj och min pojkvän då förstås,  och jag är inte den som stressar upp mig för julen, men det hände i år. Kanske blir så när man blir äldre? ;) Haha!

Många klappar däremot är köpta på nätet av många orskaer, så jag verkligen hoppas hoppas hoppas att det inte blir något strul med någonting för då kommer jag att få panik igen, och det vill vi inte!

Åh, jag längtar verkligen till julafton för jag tror att min pojkvän kommer bli så himla glad över det jag har köpt till honom i år :) Han ska få tre rediga julklappar och det följer ett och samma tema, och vilket tema sen! Han kommer dö av förtjusning! Yey! :)

Nej, nu väntar kladdkaka och glass :)


Kommentarer
Postat av: Tina´s Jul

Visst är det härligt när man har kommit på något riktigt bra att köpa till en viss person! :-)

2010-11-07 @ 22:14:27
URL: http://tinasjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0