Adventsljusstake

Jag har haft fyra små zinkkrukor som jag egentligen skulle sätta kryddor i, men det kom jag på alldeles försent så det såldes ju inga kryddor vid den tidpunkten på året. De här krukorna har bara stått och stått och inte gjort någon som helst nytta för varken ögat eller i praktiken. Men igår när jag gick mot Blomsterlandet så kom jag på vad jag kunde göra med dem.

Egentligen hade jag tänkt köpa minijulstjärnor och sätta i, men det kändes lite tråkigt att ha fyra likadana blommor på rad, men då tänkte jag att jag kunde blanda lite olika, men det blev inte heller fint kände jag, men så kom jag på idén att gör dem till en liten adventsljusstake och såhär blev resultatet.


Kommentarer
Postat av: Mina högtider

Fyndigt och snyggt! :)

2010-11-25 @ 18:24:36
URL: http://minahogtider.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0