Lite pyssel

Ja det har ju varit lite pysslande här idag men det som jag tänker visa gjorde jag bara snabbt nu ikväll för att jag skulle ha någonstans att lägga det nybakta godiset i, på ett roligare sätt alltså. Annars finns det ju alltid skålar och plastbunkar, vilket är lite tråkigt. På det här sättet blir det en mer lekfull stämning! :)

Det är alltså strutar i paketpapper och tårtpapper och så gjorde jag en modernare variant av smällkaramell. Jag tyckte verkligen att det var superkul att göra smällkarameller när jag var liten, det kan jag tycka fortfarande, men nu för tiden så tycker jag inte att det är särskilt fagert att ha dem i granen. Den jag gjorde nu fick jag inspiration till ifrån en brittisk heminredningstidning, det är fint att bara lägga på ett fat tillsammans med några julkulor och lite smått och gott :)






Kommentarer
Postat av: Mina Högtider

Det var fint sätt att ha smällkaramellerna.. jag funderade precis hur man ska visa upp dem, för jag vill inte heller ha dem i granen men däremot tycker jag det är så mysigt att göra dem!

2010-12-19 @ 21:50:01
URL: http://minahogtider.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0