Inspirationen för julen 2011!

Haha! Nej jag bara skojar med er. Jag är faktiskt riktigt glad över att julen är över. Min julafton var helt underbar och precis det jag hade önskat, inte bara julafton förresten utan hela julhelgen. Nu kan jag, som det inredningsfreak som jag är, lägga julen bakom mig och blicka framåt mot våren och sommaren och jag har tusen idéer och vill börja inreda redan nu! Fast jag får nog vänta ett tag till... I alla fall så blir vårens motto Snabby Chic in Wonderland. Alltså en blandning av shabby chic tillsammans med Alice i underlandet. Det ska vara ljust och fräscht, pastellfärger, söta saker. Det ska stå framme massa blommiga skålar och kannor som jag redan köpt och fina koppar, fat, kakfat, det ska vara sockersött helt enkelt! :)

Jag har ju lovat att berätta om min julafton och visa bilder på allt jag fick och jag ska verkligen försöka lägga ut det så snart som möjligt! När jag orkar vill säga...

Här nedan visar jag bilder från Inredningsfruns blogg, ni vet hon som har det underbara huset och den fantastiska inredningstalangen. Såhär vill jag ha min juldukning nästa år, underbart fint och vackert!






Kommentarer
Postat av: Anne

Rovaniemi

2011-02-11 @ 05:14:46
URL: http://julplanering

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0