Den perfekta julkällan för mig

Nu mina vänner och nära och kära som tänker ge mig julklappar!
Jag vet att det är jättesvårt att köpa julklappar och oftast så köper man något "bara för att" och det är egentligen inte roligt för då blir säkert båda missnöjda (även om jag är nöjd för det mesta och uppskattar allt i princip!).

Men jag vill att du går in på den här bloggen och inspireras till vad du kan tänkas ge mig i julklapp, och det gäller egentligen inte bara julklappar. Om du någon gång ska ge mig en födelsedagspresent eller ett paket bara för att jag är så snäll så ska du bara inspireras av detta hem och dess detaljer, jag ÄLSKAR hennes hem! Jag vill ha det till 100%!

Psssst! Jag älskar speciellt den grå kannan med vita prickar på som finns i köket :) Har ju nämnt tidigare att jag vill ha runda, stora, röda koppar med vita prickar på, så... om ni hittar en kanna i rött/vitt så vore ju det toppen! :D Eller koppar i grått/vitt så kan man ha det lite mer allround :) Jag är nöjd vilket som!

Det var allt för mig och mina julklappsbegär! ;)

Bilderna är från hennes blogg

Kök


KÖK


KÖK




Kommentarer
Postat av: Katarina

Janssons Möbler har just nu en underbar röd kanna med vita prickar på... stora koppar o små skålar i samma stil, jättefina. Kramz KK

2010-12-09 @ 07:09:11
Postat av: Underbara Juletid

Hoppas du har en mysig tredje advent.

2010-12-12 @ 14:26:35
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0