Röda skönheter

Titta vad jag införskaffade på Cervera.
Två stycken gigantiska koppar i julefärgen röd, 69:- styck kostade de. Tänk vad mysigt att gosa ihop sig i en filt nu i vinter och dricka varm oboy i dessa skönheter, riktigt mysigt! Det bästa är att man kan ha glass i dem också! Bara ett tips, det blir ganska mycket att dricka när de är så stora, men vad gör det?

En annan sak man kan använda dem till ni i jul är att man kan lägga en massa julgodis där i, så som knäck, kola, ischoklad, snöbollar, you name it. Eller om man vill ha apelsiner med nejlikor i och fina röda band omkring, kan också bli riktigt snyggt. Jag är faktiskt riktigt nöjd med dem och jag älskar dem mer och mer för varje stund som går!

Varm oboy och film väntar tillsammans med muggarna :)

Cervera, 69:- styck.
Finns i flera färger, t.ex svart, lila, guld, vit.


Kommentarer
Postat av: Slemie

Wow;)

Det blev en julblogg i allafall. Den verkar ju bli jättefin. Vilka snygga muggar också:)

Japp här kommer jag kika in varje dag.

2009-10-27 @ 21:50:04
URL: http://tigerflisan.blogg.se/
Postat av: aaamanda!

haha! nemen, kommenterar du dig själv xD

2009-10-31 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0