I'm dreaming of a white Christmas

Det här är första gången som jag någonsin lägger upp ett youtubeklipp i hela mitt liv. Jag är lite rädd och nervös över att det kanske kommer att gå helt åt helvete, men jag ska försöka så gott det går.
Det här är i alla fall en video ni måste se! Jag håller på att skratta ihjäl mig varje gång som jag ser det, eller ja, första gången var outhärdlig, men jag var trött då också och det var kanske därför jag skrattade så mycket ;)
Sen så är jag ju lite av en musiktönt också och ja, jag tycker att kören är så rolig, lyssna på den och kolla på deras ansiktsuttryck! Och på Robbans så ska ni se att ni kommer skratta lika mycket som jag.

Sen måste ni lyssna extra noga på vad programledarna säger! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0