Jultips I

Jag tänkte faktiskt komma med ett jultips! :)

Ni vet hur man alltid brukar springa runt på stan de sista dagarna före jul för att hitta den allra sista julklappen? Det där utgör bara stress och man hinner inte njuta av julens dagar överhuvudtaget. Dagarna innan ska man baka färdigt det sista julgodiset, man ska umgås med sin familj, man ska lyssna på julmusik, se på julfilmer, pyssla, slå in de sista paketen och allt det mysiga som gör julen!

Därför, kära vänner, tipsar jag er om att börja köpa julklapparna redan nu!
Många av er kan tycka att det är på tok för tidigt, är hon galen människan! Inte alls! Börjar ni nu så slipper ni stressa i onödan. Vad kommer finnas om en månad som ni inte kan köpa nu?
Nej, börja tidigt i år och njut av de sista dagarna före Julafton, jag lovar att det gör er mer gott än skada faktiskt.

Jag ska köpa färdigt mina julklappar på lördag som det ser ut nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0