Att slå in julklappar

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, men en sak som jag tycker är väldigt rolig och som jag faktiskt har gjort är att slå in lite julklappar! :)

Att slå in julklappar är bland det roligaste jag vet! Många lata jävlar tycker bara att man ska sätta lite papper på det och korsa ett snöre, skruva snöret och tada, det är klart. Men för mig handlar det om något helt annat.
Ett paket är ett sätt att uttrycka sig tycker jag. Om man sätter hjärtan på och ger till någon så tycker jag att det symboliserar att man tycker om eller älskar personen. Om man använder helt svart papper så tycker jag att det symboliserar manlighet, eller rentav att man ska ge det till en person som är modern av sig. Sånt där är viktigt!
Ränder tycker jag är manligt och prickar tycker jag är kvinnligt, och ja, sådär kan man fortsätta i all evighet.

Kommer tipsa mer om julklappar en annan dag!

Här nere är tre stycken av julklapparna :)

Med tanke på den lilla "lektionen" jag gav er,
så kan ni säkert lista ut vilket kön det är som ska få paketen ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg att du kommenterat på min blogg och jag kan bara hålla med. Det var urhäftigt faktiskt. Har kvar sånna där muggar med disneymotiv från showerna. Du vet, man kunde ju köpa nå is-dricka med färg? Haha vet inte vad det var!

2009-11-16 @ 12:36:15
URL: http://vinterland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0