Juldukning på golvet

 
 
 
 
 
 
 
 
Till att börja med så vill jag ursäkta de mörka bilderna, mitt photoshop har lagt av sen två veckor tillbaka och man vet inte vad det är för fel, och ja, då blir det sånna här bilder, med det sagt så kan vi fokusera på innehållet i bilderna! :)
 
Tada!
Det har blivit lite av en tradition för mig att i alla fall dela med mig minst en juldukning varje år och här har ni årets. Jag älskar att duka fint, det är ofta jag bjuder hem vänner på middag bara för att få duka fint hihi, och ja, såklart umgås med mina vänner. Den här dukningen fick gå i grått, guld, glas och naturtoner med en liten färgklick i form av röda äpplen, väldigt juligt tycker jag. Gjorde det gemytligt genom att göra den på mitt soffbord, knasigt kanske ni tänker, mysigt tänker jag! Hade bullrat upp med massa fällar och högar med kuddar så det var riktigt mysigt att sitta där på golvet att äta, varför gör man inte det oftare i Sverige? :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0