Lussebullebak

 
Mmm... I helgen bakade jag och mamma lussebullar haha, nej ni kan vara lugna, vi har inte blivit galna och egentligen hade vi inte ett jättesug efter lussebullar, men jag testbakade massa recept inför julen och då slank de liksom med, som en stämningshöjare :) riktigt gott var det i alla fall och gissa om det blev julstämning i huset av saffransdoften!
 
I år ska jag faktiskt försöka testbaka så mycket som möjligt i god tid, det är alltid såååå mycket jag vill baka till jul, både nya spännande kreationer och gamla godingar, men om man nu börjar med detta i slutet av november/början av december så hinner man ju inte! Och då infinner sig den där julstressen som jag gärna vill hålla utanför min dörr. Så därför börjar jag i riktigt god tid med att testa och de jag gillar får återvända till julen :)
 
Trevlig kväll på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas jul

Åh, vad gott med lussebullar!

Svar: Ja det var riktigt gott Johanna! ☺️ Fick ordentligt med julstämning!
Kontakt: [email protected]

2015-09-21 @ 13:33:43
URL: http://johannasjul.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0