Världens mysigaste dag

 
 
 
Idag har jag haft en av de mysigaste dagarna någonsin, jag och Nelly har nämligen bakat pepparkakor! För Nelly var det första gången någonsin, förra julen var hon ju bara fem-sex månader och hade precis lärt sig sitta upp, i år är hon med i mina förberedelser. Häromdagen klädde vi granen och hon var med och hjälpte till på ett hörn, ja ni läste rätt, vi klädde granen! Och den är helt amazing om jag går säga det själv, så fin! Ska visa någon dag 😊 den går i rött, guld och grått.
 
Åter till peppisarna. Jag hade inte direkt förväntat mig att hon skulle tycka att det var roligt, inte ens att hon skulle försöka, kanske mer att hon skulle äta upp degen, vilket hon gjorde sen hihi, men hon visste precis hur man skulle göra! Bara genom att titta på mig en stund. Hon kavlade degen så fint och tryckte sedan i formarna. Hon tyckte det var så kul! Alltså det var det gulligaste jag varit med om tror jag och en av de mysigaste dagarna på mycket länge. Hade såklart julmusik spelandes i bakgrunden och tända ljus :)

Kommentarer
Postat av: Johanna (Johannas Julblogg)

Vilka fina bilder! Kul att hon tyckte om att baka!

Svar: Tack så jättemycket!! :) Ja jag blev så glad att hon gillade det, mamma upp i dagen hihi :)
Kontakt: [email protected]

2015-11-22 @ 21:53:04
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0