Julstämning

 
 
Ja här sitter jag och njuter för fulla muggar, alltså det är så mysigt hemma hos oss nu! Massa ljus tända, underbar doft från tändstickan som precis tändes, glöggen som står på spisen och ljudet från mina två favoritpersoner som leker och busar nere på golvet, det är nästan så jag vill fälla en tår, känner mig så lycklig och tacksam.
 
Och bara kolla! Se vilket otroligt fint änglaspel jag köpte på julmarknaden i Örebro igår, det är helt underbart. Har letat länge efter det perfekta, men antingen så har de varit för små, för låga, för plastiga, för tjocka, fel färg, sett billiga ut, ja listan kan göras lång, men när jag såg det där stå i sin ensamhet på en hylla så var det som att det ropade på mig, jag kände kärlek direkt. Det ultimata änglaspelet. Som plingar så sött. 
 
Det var i och för sig inte så lätt att se hur det ser ut med alla detaljer eftersom det blev en mörk bild men jaja, så får det vara nu :)

Kommentarer
Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Åh, så fint Änglaspel, det ser så där gammaldags och mysigt ut. Älskar de!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

2014-12-16 @ 06:53:42
URL: http://minglittrigajul.blogg.se/
Postat av: åsa

vart har du köpt din kantiga lykta?? hur snygg som helst!!

Svar: Ja visst är den snygg! :) jag köpte den i en lokal inredningsbutik men jag har sett att den finns i massa webbshoppar, om jag inte missminner mig så är den av märke house doctor :)
Kontakt: [email protected]

2014-12-19 @ 16:32:51
Postat av: åsa

wohooo... jag hittade en så nu väntar jag hem den från posten, tack för tipset! och en god jul & gott nytt år till dig <3

2014-12-23 @ 07:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0