Julinspo

 
Igår var jag på Kalenius och letade efter lite blommor och självklart hoppades jag att de skulle ha fått upp lite julsaker, och det hade de till min stora glädje. Kolla så fint de hade arrangerat i butiken, blev så inspirerad så jag ville bara åka hem och packa upp alla mina julkartonger direkt och inreda precis såhär! :)
 
Har så svårt att bestämma hur det ska se ut i år, jag har ju bara mina fjuttiga 45 kvadrat att inreda och kanske hälften som man faktiskt kan använda till att pynta på, och jag är ju ganska traditionell av mig, jag gillar lantligt, jag gillar vitt och rött, men jag gillar även naturinspirerat och silver, men så hittar man diverse gamla jultidningar där de pyntat med svart vitt och silver och det är bara sååååå snyggt! Men det går liksom emot mina "principer", jättelöjligt, varför inte bara köra på det man gillar liksom? Men jag önskar verkligen jag hade ett stort hus att inreda för då kunde jag ju köra olika stilar i olika rum så slapp jag få denna beslutsångest!
 
Hur gillar ni att inreda?
Klassiskt, modernt, lantligt, färgglatt?
 
Berätta! :)
 
Kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har lite samma problem som du, vi bor något större, men har t.ex. ett pyttekök där man inte kan göra nått och det finns inga fria bänkytor man kan använda sig av.
Jag gillar ju färg, och det även till jul. Hemma hos oss är det nog en blandning av orientalisk jul möter glitter, gammalt och nött...typ. Men jag önskar mig ett hus i julklapp för att kunna utförska mina julinredningsstilar ;)

2013-10-20 @ 21:40:41
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: charlotte

Köket hos oss är nyrenoverat i vitt så där är det härligt med rött/vitt i form av rutiga dukar, tomtar, mkt vita ljus och grönt i form av kransar och ris i krukor :) övriga hemmet går i vitt/grått/beige/blå så där är det fräschast med mkt vitt men framförallt gör jag mkt med enris, lingonris, mossa och granris förstås med ljusgirlanger och klassiska höga adventsljustakar!

Svar: Men så fint! :) Jag gillar verkligen att ha mycket kransar av både granris och lingonris och så kastar man in lite kottar och nötter på det också :)
Kontakt: [email protected]

2013-10-21 @ 10:46:09
Postat av: Amanda

Känner igen det där, har 34 kvadrat att inreda men har en egen lite gran på byrån i badrummet som jag kan dekorera i kanske brunt och vitt, och guld och rött på granen i vardagsrummet.
Har en sovalkov som går i en stil också.
Jag gillar både lantligt och klassiskt så skönt att kunna ha båda. Men det där med rosa gran och turkosa julkulor, nää, inget för mig!

2013-10-23 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0