Jo visst kan jag vara spontan alltid!

 
Många frågar mig väldigt ofta om jag kan vara spontan, med tanke på hur mycket jag planerar inför julen, de har någon sorts uppfattning om att allt måste vara tajmat och klart in i minsta detalj, att jag har en fet kalender där allt står uppradat exakt med tider jag ska göra ditten och datten. De tror liksom att planering är A och O i mitt liv, och så kan det ju vara till viss del, det har nog varit så i större delen av mitt liv faktiskt pga att jag har tränat så mycket och tävlar aktivt, är med i landslaget osv.
 
Men det största man kan få om bakfoten är att jag inte skulle vara spontan, jag är faktiskt en av de mest spontana människor jag känner och jag kan ärligt talat bli lite arg och less på folk som inte kan göra saker utan att planera, dubbelkolla med alla andra, planera lite till, ja ni förstår va? (förutom när det gäller planering inför julen, det är guldvärt!) Släpp lite på sånt där och gör något skoj istället! Jag har nämligen upptäckt att de mest spontana sakerna jag gjort och spontana inköp, det är ofta de bästa och roligaste :) Våga testa vettja! :)
 
Jag och min sambo betämde för ca tre timmar sen att vi minsann skall åka till Göteborg i morgon, det är 40 mil men vad gör väl det? Jag är ledig, han är ledig, min bästa bästa vän bor i Göteborg sen en månad tillbaka och jag vill till Liseberg, ja men vad är det då att fundera på? :)
 
Så i morgon kommer jag få julstämning om något, wiiiii! :)

Kommentarer
Postat av: Märta

Första gången jag kommenterar fast jag har följt dig två jular nu :)
Vad kul med Liseberg, det är ju sååå himla mysigt!!
Vad är det du tävlar i ? :)

2013-12-19 @ 21:44:39
Postat av: Jessica

Ta mycket kort och visa sen =)
Jag är inte så spontan men önskar att jag kunde vara det - jag jobbar på så att säga!

2013-12-19 @ 22:23:24
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Victorias Jul

Jag gillar också att vara spontan, blir så mycket roligare då. Hoppas du får det toppen i Göteborg, vad tävlar du i?

2013-12-20 @ 10:28:43
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag känner igen mig väldigt mycket i detta! Hoppas ni får det supermysigt i Gbg. :)

2013-12-20 @ 19:04:12
URL: http://www.babyitscoldoutside.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0