Jul på Jotex

 
 
Ja det är väl ingen som missat att Jotex har fått in en del julsaker? Jättemysigt var min första tanke, men när jag kollade in sortimentet så blev jag väldigt besviken faktiskt. Asså, det finns ju några godingar, men inga fullträffar liksom, det mesta var bara skräp tycker jag, väldigt synd eftersom jag brukar gillar vad Jotex får in. Men de kanske får in mer ju närmare julen vi kommer så jag får hoppas på det! :)
 
Här är i alla fall mina favoriter, inte helt otippat så är det kuddar, kuddar, kuddar och massa mjukt och fint som gör julen lite extra mysig sådär, en cozy Christmas helt enkelt :)
 
Har ni spanat in Jotex julsaker  och hittat era favoriter? :)

Kommentarer
Postat av: Christmas Dreams

Jag håller med, skräp! Tycker det var rätt lustigt att det var skidtema på det mesta av deras julsaker! Hittade inget som kändes lockande i år :/

2012-09-17 @ 22:06:16
URL: http://christmasdreams.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0