Älskade julbloggar

 
 
Idag är jag hemma och är sjuk, så jag tänkte att jag skulle passa på att kolla igenom alla fina kommentarer ni lämnar eftersom jag annars upplever att jag inte hinner med det ordentligt. Och vad möts jag inte av? Jo en massa underbara kommentarer från fina julbloggare som gilar min blogg och det värmer nåt så otroligt i min lilla julesjäl ska ni veta (i den vanliga själen också för den delen) Jag blev oerhört glad, rörd och smickrad och jag önskar jag fick ge en stor kram till er allihop! Ni är UNDERBARA! ♥ Tänk att det finns så många som tittar in här varje dag och faktiskt tycker om det man visar, bästa känslan i världen om ni frågar mig ^^
 
Såhär skrev dom...
 
Coola Erika skrev: Här finns mycket tips på fina arrangemang, ondskefulla kakbilder och härliga bilder. Vi har inte samma julstil alls, men det är ofta där man kan hitta saker som man inte tänkt på själv.
 
Fina Madeleine skrevredan första gången jag såg din blogg blev jag kär i din header, så välgjord och
totalt klockren. Vi har lite samma stil och jag blir så avundsjuk på all din
energi. Du fixar och gör så fint och du om någon ger mig en spark i baken att
fixa lite extra jag också. Det är för övrigt ditt fel att jag numera är totalt
sålt på Greengate så hädanefter skickar jag alla Greengatefakturor till dig,
okej?
 
Söta Emelie skrev: Det är verkligen omöjligt att hålla sig borta från denna blogg! Jag blir så inspirerad av hennes innehållsfulla inlägg. Jag gillar att hon visar upp hur hennes juliga hem ser ut, och visar en massa fint pyssel!
 
Coola Jessica skrev: En blogg som inspirerar, triumferar och segrar i julighet och mysstämning.
Det är som att krypa upp i soffan med en kopp te när jag läser din blogg...och
jag gillar inte ens te!!!


Reglerna för utmärkelsen är
 
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg
 
Så nu ska jag lista mina favoriter, oj vad svårt... Det roliga är ju att de ovanför som skrivit så fint om mig faktiskt är mina favoriter också, så det blir lite jojo-princip, men vad gör man? :)
 
1. Julbloggen - Min vita jul: Underbara undebara Madeleine! Jag fullkomligt älskar hennes blogg.Hon tipsar mycket bra om julnyheter, hon skriver fint, hon lägger ut fina bilder på sitt hem och vi verkar ha väldigt lika smak vad gäller inredning. Det är ren julstämning när man besöker hennes blogg och hon uppdaterar väldigt ofta - stort plus och stor kram till dig!
 
2. Tomtens Dotter: Fina Erika som tipsar och tipsar och tipsar lite till om alla sorters julnyheter, allt från nya glöggnyheter till nytt julgodis och diverse julnyheter, vilket är guldvärt för mig som sällan gillar att testa nya saker haha. Erika skriver så  oerhört bra, lägger ut spännande recept och är en cool rockbrud som jag gillar skarpt!
 
3. Jul i Laloland: Fina Jessica som har en julstil som är tvärtemot min egna, min är i jordnära färger och mycket vitt och hennes är i supercool kitsch med rosa granar och färgranna dekorationer, vilket gör mig oerhört lycklig och inspirerad! Tack vare hennes färgsprakande blogg tänker jag faktiskt bombardera mitt hem med RÖTT i år.
 
4. Emelies Christmas: Söta Emelie, jag älskar din blogg. Där finns det alltid en väldigt blandad kompott av julstämning. Det är massa tips på diverse saker, en personlig blogg där man infinner jullugnet.
 
5. Sjarmerende jul: INSPIRATION till TUSEN! Jag behöver inte säga mer än att jag vill ha ditt hem! Punkt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Hej skickade också denna till dig men kunde inte kommentera förut:
http://julen.gladers.net/#post380

2012-10-29 @ 17:06:08
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0