Just what I was looking for!

 
Titta, bara titta! Ni ser va? Ser ni hur otroligt fina dom är? :D En vanlig silverkula för den ena och något onödigt krimskrams för någon annan kanske vissa av er tänker, icke för mig, jag är kär. Har länge letat efter snygga men inte allt för dyra kulor som står, alltså att de används som placering på middagar eller vad man nu vill, och idag fann jag dem på en av mina favoritaffärer här i Karlstad, och de var billiga! Dom är ganska stora faktiskt :) Synd och skam så hade de bara fem kvar och inte sex... men men, vad gör det? Jag kunde bara inte motstå dem!
 
De blir fina att ha på middagarna men man kan ju även ha dom lite varstans i inredningen med fina budskap som man gillar. Ja, det var ett fruktansvärt onödigt köp JAG VET men varför ska man aldrig få göra dom köpen tänker jag? HA! Det får man visst säger jag, onödiga köp är oftast de som skänker mest glädje, känn på den ni! ^^

Kommentarer
Postat av: Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

Gud vilket bra tips! :) Har själv inhandlat en massa billiga kulor på second hand som används i diverse juluppsättningar hemma och såklart i granen ;) Men detta var superfint!

2012-11-28 @ 10:51:58
URL: http://chokladbanan.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja dem var hur snygga som helst! :)

2012-11-28 @ 14:15:16
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Postat av: Victorias Jul

jätte fina, jag har också letat efter något liknande men jag har inte hittat några jag gillat.
Jag har unnat mig en fin cementbock i år, har faktiskt inte mycket julpyssel alls och jag håller alltid på att fundera så länge innan jag köper något så det tar tid att få ihop alla saker jag vill ha

2012-11-28 @ 16:20:28
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0