Pyssel av tyg

Vad kan man få för 1 meter randigt tyg?
Jo, jag fick till slut tre kuddfodral, två ljuslyktor och sex servettringar! Det är inte illa det för ynka 89 kronor.

Här nere får ni se lite av det som jag har gjort.
Men misströsta inte, det kommer mer, mycket mycket mer! :)

I morgon tänker jag visa er hur man gör dessa ljuslyktor steg för steg. Det är väldigt väldigt enkelt och det vet vi ju alla vid det här laget att jag älskar - enkelt :)

Håller även på med min hissgardin som jag nämnde och gud så fin den blir! Jag är riktigt imponerad över mig själv måste jag säga, om man nu får vara det :)

Ha en bra kväll!










Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Wow på bara en dag! Imponerande!! :)



Jag gillar speciellt kudden. Den ser verkligen julig ut! :)

2010-09-26 @ 00:04:35
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0