Jultips V

Behöver du julinspiration?
Då ska jag tipsa dig om människan som har DET vad gäller inredning. Herre gud jag kan sitta och stirra mig blind på bilderna i all evighet, inspirationen är oändlig och gud vilken bra smak människan har! Hon finns på styleroom och kallar sig själv för LillaKoppen :)

Här hittar ni till hennes julalbum från hennes hem julen 09 och hon har massvis med andra album för alla årstider. Hon lever i princip i mitt drömhus, precis sådär drömmer jag om att mitt hem ska se ut :)

Låt inspirationen flöda!
Och skapa egna idéer utifrån hennes underbara stil, det har i alla fall jag gjort :)



En bild från hennes hem i juletider :)


Kommentarer
Postat av: JULBLOGGEN

sv: Jaaa eller hur :D Finns nog ingen som är goidare än den! Hihi!

2010-09-18 @ 14:00:42
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Stockholmsjul

Jo, hon har det verkligen fint hemme hos sig! :)

2010-09-18 @ 16:33:01
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0