Lite julpresenter till mig

Häromdagen låg jag och var sjuk och mådde inte alls bra, men kan ni gissa vad som piggade upp mig? Jo min söta mamma som hade varit på Lidl och där hade de fått in massa julchoklad! Chokladtomtar och sånna där goda mandelägg med choklad runt om och tomteklubbor, mmm!

Men vet ni vad mamma kom hem med?
En chokladkalender!

Det kan kännas lite tidigt, till och med jag tyckte det, men nu har jag i alla fall en chokladkalender :) Och jag tycker personligen att tiden bara rasar iväg, underbart! Om exakt en vecka fyller jag 20 år och efter det kommer det gå som ett 100-meterslopp till första advent, riktigt fort alltså :)

Mamma hade även köpt lite andra saker till mig, hon är allt bra snäll min mamma :)



En chokladkalender, muffinsformar med tomtar på och två kökshanddukar som är jättejättefina!



En mullvad och vitrandig kökshandduk med recept på pepparkakor :)





Och en röd och vitrandig med recept på knäckig äppelkaka :)


Kommentarer
Postat av: Jul i laloland

Åh, vilka fina handdukar. Lidl sa du???

2010-10-11 @ 08:47:31
URL: http://julilaloland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0