Snälla Tomten, jag önskar mig...


... en klocka!
Jag har letat efter en klassisk klocka med lite blingbling, tycker att det är så fantastiskt snyggt till allt! Som den vanliga vardagsoutfiten till din festblåsa :) En klocka är ju inte bara en klocka idag utan mer ett armband och jag gillar klockor, det är skönt att kunna variera sig :)

Den silvriga klockan känns enkel och bra för den kan man ha till allt, men en klassisk klocka i guld? Mumma! Såg en bild på en av tjejerna från serien The City och hon hade en röd kavaj med en klassisk klocka i guld och det var bland det snyggaste jag sett på länge!

Men jag tror nog att en i silver skulle vara mest användabar, men hey! Om ni hittar billiga har jag ingenting emot att få två stycken! ;)

Klockan som är på bilden ovan är precis så som jag har föreställt mig klockan. Deras hemsida däremot är under renovering eller nåt och skulle vara klar i november men än är den inte klar så jag vet inte jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0