Min tredje advent

I söndags var ju jag och min pojkvän och hans föräldrar och hälsade på min familj i Hagfors. Det bjöds på glögg och jättegod mat samt fika, så när vi åkte hem var vi proppmätta! Vi spelade även wii och detta var ju en ny upplevelse för min svärmor måste jag säga, men gud va roligt vi hade! :)



Här har vi Alex mamma, min lillasyster, Alex och Tinda längst ute på hörnet.



Mamma ♥



Pappa och lillebror i bakgrunden ♥



Alex föräldrar



Ni vet när man spelar bowling på wii och råkar kasta klotet bakåt så hoppar gubbarna på spelet? Ja, Alex mamma lyckades kasta klotet bakåt ett x antal gånger så att vi till och med tappade räkningen! Så varje gång hon gjorde det så hoppade alla i sofforna och skrek woooo! :)



Mamma fick en jättefin blomma!
Bilden blev alldeles för mörk och när jag skulle ta ett nytt kort så dog kameran. Men blomman går i svart, vitt och silver i alla fall och ni kan skymta tre svarta julgranskulor på pinnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0