Trendspaning: Färgglad jul

 
Bildkälla
 
 
 
 
 
Ja det här med färg på julen är ju absolut ingenting nytt, det har funnits med i flera år men jag tycker mig se att trenden är större i år än innan. Främst på julgranspyntet tycker jag mig se en förändring. Det här med färg är fruktansvärt snyggt och uppiggande - hos alla andra. Om jag själv kulle ha det skulle jag inte få till den rätta känslan och ärligt talat känner jag mig lite stressad av all färg, nä jag är en sån som håller mig till "tråkiga" färger ja, svart och vitt är min filosofi :)
 
Men, jag tycker det är snyggt!
Galet snyggt med massa färg faktiskt :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Jag har inte så mycket färg på julen heller det är mest silver och vitt men har börjat ta in lite mer rött

2013-11-15 @ 15:45:10
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0