Marabou Vinter Vit - Limited Edition

Jag läste på bloggen Stockholmsjul som läste det hos julbloggen som läste det hos lisas jul och så kan jag hålla på i evigheter! I alla fall. Vi alla läste samma sak och det är att Marabou har släppt sin smak för årets vinterchoklad och i år har den fått namnet Vinter vit.

Det är vit choklad med smak av vanilj.
Även om jag inte är särskilt förtjust i varken vit choklad eller vanilj så kan jag inte sluta att tycka att den nog måste vara mycket godare än förra årets choklad för den var rent ut sagt bedrövligt äckligt!

Chokladen kommer att komma ut i butikerna till försäljning vecka 42.

Och även om jag nog inte kommer äta mer än en tugga så tyckte jag att förpackningen var så fin och själva chokladen så den kan ju få bli en liten del av pyntet i jul, haha!

Tänk er ett fint trevåningsfat (som jag fortfarande håller på att leta ihjäl mig efter! Någon som sett något  fint?) med massa bitar av den vita chokladen, kanelstänger, torkade apelsinskivor, pepparkakor, mörk choklad, chokladtryffel och massa mums helst enkelt! Gôôôôrfint som vi säger här i värmland ^^




Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Ja det är svårt att hitta ett fint våningsfat! Vill man ha ett riktigt fint får man nog gå runt på någon loppis och leta. ;)

Annars har jag för mig att Indiska ska ha ett fint våningsfat i sitt sortiment?

2010-09-28 @ 07:49:04
URL: http://stockholmsjul.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0