Julkalendrar

Jag sitter och funderar på julkalendrar. Man kan ju bara gissa vilken kvalité som årets kommer att hålla, blä säger jag! Känner på mig att den kommer vara lika kass som de andra har varit de senaste åren. Jag funderar allvarligt talat på att skriva en julkalender själv och skicka in den! Jag och mamma har bollat lite idéer med varandra, så man kanske skulle sluta att ligga på latsidan och verkligen skriva en!

Förut fanns det så många bra, jättemånga!
Sunes jul, Mysteriet på Greveholm, När karusellerna sover, Tomtemaskinen, Pelle svanslös, Ronny och Julia, Kaspar i Nudådalen, Albert och Herberts Jul, Teskedsgumman, ja ni ser, jättemånga!

Tänkte i alla fall visa ett klipp från Tomtemaskinen - del 13.
Det här är något som jag och mina småsyskon asgarvar åt, seriöst! Vi tycker att det är så himla roligt när Findus ska vara Lucia och sjunger jättejättefort först, men sen så sjunger han jättejättesakta, haha! Jag garvar bara jag tänker på det. Är det jag och mina småsyskon som har dålig humor, eller är det roligt?

Upp till bevis! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0