Julgranen för den som älskar Anna och Elsa

(null)

(null)

Klänningen är från H&M, 249:-

(null)
 
Julkalendern är från Glitter, 199:-

God kväll!
Idag var jag på Ica maxi en sväng och där hände det grejor på julfronten kan jag säga. Likt tomtens små nissar i julverkstaden stod personalen och packade upp låda efter låda med julsaker, så mysigt kan jag tycka. Jag älskar just den här tiden på året, när allt julpynt börjar  komma upp i alla affärer och man får se vad årets nyheter är och planera för hur julen ska se ut i år. 

När jag och mina tjejer vandrade omkring på Ica maxi så fick jag syn på dessa ljuslila kulor ovan i kollaget. Ursäkta bildkvaliteten men jag tog bilderna som hastigast i farten och hade inte tänkt att göra nånting särskilt med dem. Men de fick mig att tänka på filmerna Frost och Anna och Elsa. Tänk dig att få pynta i ordning en alldeles egen Frostgran till det barn som älskar Anna och Elsa. Min äldsta dotter Nelly har alltid älskat Frost så hon blev väldigt sugen på en Elsagran, sen fick hon beslutsångest för att hon också vill ha en rosa enhörningsgran, och undrade därför om hon kunde få ha två granar i sitt lilla rum i år haha.  

Komplettera gärna med en Elsaklänning och julkalender så blir hela december magisk för den lilla Frost-entusiasten, och julkulorna med snögubben Olof är ett pyssel-kit från Panduro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0