Härmed förklarar jag...

The Enchanted Home: By Invitation Only........Christmas Cocktails!!:
 
(Bild lånad från Pinterest)
 
... julverkstaden öppnad 2016! Ja men jag tänkte som så att det är hög tid att kicka igång denna julblogg, jag går redan runt och tänker på julen 24/7 och lyssnar på julmusik då och då när lusten för det kickar in, Leilas julavsnitt har jag redan kollat igenom allihop - två gånger! Jag älskar dem, tycker de är så mysiga och ger en riktig julsätmning, älskar ju att baka också så det är väl kanske inte så konstigt :) och vågar jag ens säga att jag bakade lussebullar i fredags? Oops! Fick bara sånt sug efter saffran så då fick det bli lussebullar och lite andra experiment.
 
Appropå Leila, huuuuuur roligt är det inte att hon släpper en julbok nu i oktober?! Den boken har jag längtat efter i flera år! Ja, alltså att hon ska skriva en specifik julbok såklart, och äntligen! Äntligen säger jag! Kommer hänga på låset till bokhandeln den dagen och köpa den bums, springa hem igen (läs ta bilen), göra i ordning en kopp med varm choklad och sen njuta av läsningen och de underbara bilderna i boken, som jag såklart förutsätter att det är :)
 
Är så laddad inför den här hösten och jag har så många idéer på både bak och pyssel som jag hoppas att ni vill ta del av, känner mig mer laddad än på många år faktiskt! Så är ni redo att förebereda er inför julen 2016? Härligt! Dååååååå köööööör viiiiii!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har också väntat flera år på att Leila ska ge ut en julbok; hennes gamla julserie är ju underbar för oss som gillar att baka! Har redan förhandsbeställt den:)

Svar: Ja visst är den! Tittar på den flera gånger om september-december varje år hihi! Får så mycket inspiration av den :) Hoppas boken blir minst lika bra!
Kontakt: [email protected]

2016-09-23 @ 18:44:02
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0