Stilren jul

 
Satt och kikade lite i gamla jultidningar förut, som just nu är något av en favoritsyssla faktiskt, och då såg jag ett så fint julhem som fick mitt hjärta att göra några extra volter. Ni vet, vissa hem har bara det där lilla extra och det är någonting som man fastnar för.
 
Det var väldigt stilfult det här hemmet som jag fastnade för med mycket svart, vitt och grönt, precis som jag gillar det och så toppar man det med massa blank mässing, mums! :)
 
Nu har ju inte så många webshopar släppt sina julprodukter än men Ellos har i alla fall lagt upp en hel del godbitar så jag utgick helt enkelt i från dem, så allt du ser på bilden hittar du på Ellos hemsida. Älskar speciellt lyktorna med guldtext, den svarta ljusstaken och kuddfodralen.
 
Nu vet jag att många inte gillar den här stilen på jul utan vill ha en mer traditionell jul i rött, vitt och kanske grått, jag tycker såklart att det är jättefint och det är något som verkligen andas jul, så självklart kommer det komma sådana inspirationskollage framöver! Jag börjar lite lugnt och så stegrar det hihi :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

så mycket fint! längtar tills man får dekorera hemma!:D

Svar: Åh jag med! :D Ska bli så himla roligt och mysigt att få upp alla fina ljus och dekorationer :)
Kontakt: [email protected]

2016-10-03 @ 13:29:22
URL: http://amandachristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0