Årets första julfynd

 
Fyndade dessa underbara julkulor i glas häromdagen för ynka fem kronor styck! Ja men ni hör ju, jag är chockad över att jag inte gick helt bananas inne i butiken haha :) stjärnor i guld och en jättefin grå nyans, helt perfekt är den. Sen röda, runda kulor. Har några av dem sen tidigare men tänkte att jag passar på :) kommer ni ihåg att jag skrev om två möjliga färgteman denna julen? Det ena var guld, silver och grönt i olika nyanser och den andra var guld, grått och rött, haha jag tror att jag kanske har bestämt mig med tanke på mitt senaste fynd ;) dock så kan man ju ändra sig! :)

Kommentarer
Postat av: misshappineess.blogg.se

Fina :)

2015-09-17 @ 08:55:25
URL: http://misshappineess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0