A green christmas

 
(Källa: Pinterest)
 
Hej på er!
Det här vädret som råder nu gör verkligen att jag längtar till julen, eller tiden innan julen, när man får börja med allt julstök och mysa till hemmet lite extra! Det är skönt nu om kvällarna när man kan tända ljus igen, älskar det! Sitter hemma och pluggar och regnet det bara öser ner, men jag har julat till det lite med julmusik, tända ljus och chokladkola, oops... ;) men pluggandet går bra mycket bättre faktiskt! (Försöker i alla fall intala mig själv det hihi)
 
Tog en välbehövlig paus från alla böcker och slängde ihop ett inspirationskollage med bilder från Pinterest åt er med gröna nyanser, ser ni så fint! Jag är allt bra sugen på att ha detta tema i år för det är inte direkt något jag någonsin haft, tycker det är så snyggt och juligt men samtidigt lugnande, vilket många människor skulle behöva få sig en dos av runt jul - lugn. 
 
Vad brukar du ha för färgtema hos dig på julen? :)
 

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Jag kör det traditionella med rött och vitt, men är helt klart öppen för förslag :)

Svar: Ja det är så fint med klassiskt rött och vitt, det blir alltid att jag tänker nej Jag ska ha ett annat tema i år men jag vill alltid dra mig tillbaka till det röda och vita i slutändan haha 😊
Kontakt: [email protected]

2015-09-15 @ 13:35:49
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Annie

Jag brukar ha rött och vitt mest men i år är jag lite sugen på en gran i metallfärger...få se om jag vågar...:))

Svar: Åh snyggt med metaller! Riktigt läckert, klart du vågar det! 😃
Kontakt: [email protected]

2015-09-15 @ 15:32:43
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0