Kom i julstämning med Ernst och Leila

 
Jag älskar ju både Ernst och Leilas julprogram och jag har tappat räkningen för länge sen på hur många gånger jag sett dom om och om igen. Det är perfekt att titta på när man behöver lite julstämning och det bästa är att de numer finns tillgängliga för alla på tv4play. Dom har ju såklart funnits där redan innan men då har det varit Premium-stämplat, alltså man har fått betala 99 kronor för att se det, men numer finns dom alltså tillgängliga för hela allmänheten, tjoho säger jag! Dock med reklam men hey, det är smällar man får ta ;)
 
Mer julstämning åt folket! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anette - En fin jul

Tack för tipset, det kan aldrig bli för mycket julstämning :)

2015-10-13 @ 08:51:26
URL: http://enfinjul.blogg.se
Postat av: Amandas jul

Oh, tack för tipset! Hade hoppats på att Leila skulle göra en ny julsäsong, men det kanske kommer nån gång :)

Svar: Ja jag hade också hoppats det! :) Vet att hon fotade några julbilder tidigare i höst och tänkte att det kanske var nåt nytt julprogram på G men då borde vi nog ha hört om det nu. Hoppas på nästa jul! :D
Kontakt: [email protected]

2015-10-13 @ 10:00:39
URL: http://amandasjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0