Juliga böcker

 
Häromdagen fick jag hem ett paket med lite roliga böcker som jag beställt, ja jag skriver roliga med stor betoning just för att de senaste böckerna som kommit i min brevlåda har varit dötrist kurslitteratur så det var kul att det kom lite nöjesläsning för en gångs skull ;)
 
Det blev två böcker till min lilla tjej och en till mig själv, haha vem försöker jag lura? Jag kommer ju ha mer roligt med de där böckerna än min dotter, i alla fall de närmaste åren. Helt underbara böcker om ni frågar mig! Har bara hunnit bläddra igenom dem snabbt men jag älskar dem redan, det kan jag säga. Barnkammarboken gör en ju aldrig besviken och att det finns en med just bara julsånger måste ju ändå bara bli full pott! Astrid Lindgrens jul behöver väl ingen närmare förklaring, jag bara vet att jag kommer älska den där boken och har redan lyssnat på hennes härliga röst i första kapitlet av boken. Den tredje boken bara skriker mitt namn för att den är så klockren så vi kommer nog komma riktigt bra överens, välkommen till familjen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julivasa.blogspot.com

Jag har beställt barnkammarboken åt mina barn också :)

Svar: Åh va mysigt! Då får vi sjunga massvis för dem i jul :)
Kontakt: [email protected]

2015-10-31 @ 08:24:12
Postat av: Jessica

Astrid Lindgrens jul ❤️ !! Haha jag är helt med dig, jag brukar köpa såna där saker "för att mina systerdöttrar ska ha något att göra när de är här"... Ehheheh.

Svar: hahahaah!! ^^ Ja men det är ju bra att vi har våra döttrar och systerdöttrar att skylla på! Kommer använda Nelly som ursäkt hela tiden om jag är mellan valet och kvalet att köpa en onödig sak. "Ja men den är ju faktiskt till vår dotter..." He he he, årets pris till bästa mamman går till... ;)
Kontakt: [email protected]

2015-10-31 @ 10:18:36
URL: http://www.babyitscoldoutside.se
Postat av: Annette

Hej, jag har skapat en julgrupp på FB! Alltså inte en sådan med hyacinter, utan en grupp att diskutera julen i, få tips, dela med sig tips, ställa frågor osv. Mest för att jag är så sugen på att prata om jul mest hela tiden;) Det vore kul om du och dina läsare ville vara med! Gruppen heter "Julstämning & Bjällerklang" och är nystartat. Tipsa gärna andra. Juliga hälsningar, Annette.

Svar: Åh så mysigt, det måste jag spana in! :)
Kontakt: [email protected]

2015-10-31 @ 21:36:12
Postat av: victoriajul.blogg.se

Har alla tre böckerna jag med, de är bra allihopa. Håller med dig om att det är roligt med andra böcker än kursböcker. Vad studerar du ?

Svar: De var verkligen mysiga, böckerna! :) Jag studerar till förskollärare.
Kontakt: [email protected]

2015-11-01 @ 09:51:18
Postat av: Annette

Kul :)

2015-11-03 @ 09:36:38
Postat av: Josefin

Jag studerar till socionom men med inriktning på förskollärare! Vilket sammanträffande:)

Svar: Nä men så roligt! Hade också socionom som ett val men jag valde förskollärare, känns bra än så länge i alla fall :)
Kontakt: [email protected]

2015-11-05 @ 10:52:01
URL: http://julivasa.blogspot.com
Postat av: Josefin

Här i Vasa där jag bor kan man inte studera till bara förskollärare men via socionomutbildningen får man behörighet om man väljer den inriktningen så tar examen den vägen istället för den "vanliga". :)

2015-11-09 @ 21:24:48
URL: http://julivasa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0