Slå in ditt julgodis fint och ge bort till någon du tycker om

 
Ja nu när jag har bakat så mycket i flera dagar och delat med mig av några smarriga recept så tänkte jag att jag skulle visa typ det enklaste sättet som finns att slå in ditt godis på, som du sedan kan ge bort till någon du tycker om. Bra va? :D
 
Det är kort och gott en helt vanlig påse, vikt i det underbara omslagspappret som jag köpte på Panduro för några veckor sen, fick en hel del frågor om vart det var ifrån. Beskrivningen till påsarna hittade jag på fina Annas julblogg för några år sedan och den har hängt med mig ända sedan dess, jag använder dessa påsar till allt, året om, och det är så perfekt eftersom man kan använda vilket papper man vill och på sätt få variation samt göra dem i den storlek som passar ens behov för tillfället.
 
Jag har toppat påsen med lite grankvistar, en tag med egengjord dymoetikett samt en guldklämma som håller allt på plats. Ja jag skulle bli glad om någon vänlig själ kunde komma med något såhär fint i alla fall :)
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Riktigt snyggt! Tänk att något så enkelt kan bli så fint:)

Svar: Ja visst är det fantastiskt :) Som min guru Ernst alltid säger: I det enkla bort det vackra ;) God fortsättning till dig! :)
Kontakt: [email protected]

2015-12-14 @ 09:30:31
URL: http://varanlillavra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0