Pimpa kolan eller knäcken - Hej Rudolf!

 
Ja nu har jag ju visat den här kolan (änglakola) så många gånger så gör jag det en gång till så tröttnar ni nog på att hänga här haha, men däremot så har jag ju inte visat hur man kan pimpa den på ett roligt sätt! Nu när det vankas glöggpartyn och adventsfika så kan det ju vara trevligt att ta med någon liten gåva till värden eller värdinnan, och det behöver ju inte alls vara mycket, det räcker med något litet. Då kan man exempelvis göra en sån ursnygg Rudolf att ta med, garanterat uppskattat, sött i dubbel bemärkelse ;)
 
Gör din favoritkola eller knäck, men skär i långa stänger istället för små munsbitar. Vira ett papper runt och klistra på det du vill, man kan ju göra den som en snögubbe eller tomte eller vad som helst, men just idag så blev min chokladkola en Rudolf, och det passade bra tycker jag :)
 
Nej nu ska jag iväg och hämta hem min lilla tjej så ska vi åka och handla de sista julklapparna, i eftermiddag ska det julbakas ännu mer så jag hoppas jag kan lägga upp några roliga och smarriga recept här sedan! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0