Första december

 
Det är den första december, och det i sig är ju helt underbart. Trots att jag vaknade upp och mådde sämre än igår så hade jag ändå lite pirr i kroppen, tänk att den bästa månaden på hela året är här! Jag känner mog lite stressad, inte för att jag måste göra en massa saker men för att jag vill göra massa saker. Jag vill hinna baka MASSVIS med olika saker, gamla godingar men också nya, det slutar alltid med att det bara blir De gamla sorterna i brist på tid. Jag vill hinna pyssla för det är bland det mysigaste jag vet, men så var det ju det där med tiden. Sen mitt i allt får man ju inte glömma bort att njuta också! 24 dagar till julafton. 24 dagar på mig att hinna med dessa saker, och det borde ju gå. Får sätta mig ner och göra en lista på allt jag vill göra och få någon slags struktur på det :)
 
På morgonen nu har Nelly fått öppnat det första paketet i som adventskalender och såhär blev den när alla paketen kom upp. Måste säga att den blev snyggare än jag trodde :) I det första paketet fick Nelly en pyjamas från Newbie, så fin! 
 
Nej nu ska denna sjukling pyssla om sig själv lite och sova en stund. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0