Jula till det lite!

 
Hej mina vänner!
Usch det blev lite dålig uppdatering här känner jag, sorry för det. Tiden bara springer iväg när man har barn (som ALLA säger men som man inte lyssnar på). Jag skulle ju redan förra veckan skriva om Blossas årgångsglögg när smaken avslöjades, men det hann jag visst inte med fast jag hade hård bevakning på att veta det direkt de hade gått ut med det. Jaja, ingen har väl missat att årets smak är lavendel, jag tänker inte skriva om varken ditt eller datt angående det då jag helt enkelt inte gillar glögg, (men jag fullkomligt ÄLSKAR doften!) dock så verkar det väl inte vara någon hit om man får tro de andra bloggarna som faktiskt smakat glöggen, om ni vill kan ni kika in hos de goa brudarna Erica aka Tomtens dotter och Helena som var på plats vid avslöjandet och som smakat och tagit massa fina bilder på eventet :)
 
Nu till en annan sak.
Här planeras det dop för fulla muggar, vilket för övrigt är huuuuuur roligt som helst om man heter Emelie Larsson och älskar att pyssla och baka och fixa inför kalas. Var inne på myperfectday.se häromdagen för att köpa cupcakesformar och lite annat smått och gott och då sprang jag på dessa fina här ovanför! Man kan alltså sätta dom runt cupcakes för att jula till dom lite eller göra som ovan och klä kanten på en strut eller ha som ljuslykta, sååå fint! Dessa skall jag köpa lite närmare jul och jag tänker göra som på bilden ovanför, läckert :)
 

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad fina! :)

2014-09-16 @ 14:01:38
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0