Julpynt

 
 
 
 
 
 
 
Åh! Kolla bara vilket fint julpynt jag hade från Greengate på systerlycklig.se, mitt hjärta smälter och svämmar över lite av detta! Inspirationen steg högt upp i skyn! :) Dessa kommer landa hemma hos mig, GARANTERAT!  Så, nu har jag massa saker på min "JulsakerAttKöpaSomFaktisktÄrOkejAttUnnaSigTrotsAttJagInteBordeFör AttJagRedanHar7000KartongerSomSvämmarÖverMedJulpynt-lista" ^^ Jag tycker att alla borde ha en sån lista, man slipper det där dåliga samvetet som annars vill smyga sig fram och dessutom så finns det ju med på en lista och alla vet ju att det som skrivs i en lista är ytterst viktigt, annars skulle man aldrig skrivit upp det från början. Så.
 
Pssst... Detta är mest ett "vapen" mot Sambon om han mot förmodan skulle läsa hihi, för då slipper jag ju ta alla bortförklaringar sen när jag väl kommer hem med kassarna ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha.. längtar tills jag flyr boet och har ett eget kryp in att pynta! :)

2013-10-01 @ 11:29:08
URL: http://mychristmasstory.blogg.se/
Postat av: Nilli

Haha, en sån lista skulle jag också behöva!

2013-10-01 @ 22:01:04
URL: http://ximasbynilli.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0