Julinspiration

 
 
 

 
 
Var inne på mywhitecountryhouse.se nu under kvällen för att se om de hade fått in några julsaker och det hade de, hittade även dessa underbara inspirationsbilder. Ni som hängt med ett tag här på bloggen vet ju att mitt hjärta slår extra hårt för märket Greengate, de lyckas alltid! Å dessa bilder gör att det rycker och sprätter i allt som finns i kroppen, snacka om att jag vill shoppa julsaker, och det är nu! :)
 
Så himla svårt tycker jag, ena stunden vill jag ha en jul i naturfärger med naturmaterial och fattigmanssilver, andra stunden vill jag ha rött och vitt överallt, för det är ju så jäkla snyggt hos alla andra! Jag tycker att det passar att ha det så i köket, jag drömmer ju om ett stort lantligt hus ca 10-15 minuter från staden och där ska jag ha ett stort kök som sitter ihop med vardagsrummet, öppen planlösning, och då ska jag dekorera med rött och vitt och en gigantisk gran :) Det får bli om några år det...

Kommentarer
Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Vilken snygg duk med vita stjärnor på! :)

2013-09-30 @ 18:23:32
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Vilken snygg duk med vita stjärnor på! :)

2013-09-30 @ 18:23:33
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Postat av: Victorias Jul

Vad fina saker, det är ju så roligt nu när det börjar dyka upp lite julsaker i webbutikerna

2013-10-01 @ 12:15:04
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0