Christmas in London

 
 
Nu har jag tjatat om detta i tre år så i år är det banne mig hög tid för mig att besöka London i december månad!
Det ultimata hade ju varit New York, men det får bli något annat år det, en dröm som får leva kvar så länge. Tills dess nöjer jag med gott och väl med London, som de flesta ju säger också är en underbar stad att vara i före jul.
 
Så nu undrar jag om några av mina fina läsare varit i London, både i juletider men även annars och vad man skall besöka för sevärdheter och vad man absolut inte får missa! Allt ifrån butiker till caféer till marknader till muséer med mera :) Förslag någon? :) ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine W

Hej! Kul att du är igång med bloggandet igen. Du har varit saknad! =) Vilket datum åker du till London? Hoppas att vi ses på bloggträffen i år igen=) Kramar

2013-09-10 @ 22:28:24
URL: http://Minvitajul.blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Har också planer på att besöka London men det blir nog i slutet av november i så fall för oss för jag hinner inte i december

Svar: nä det brukar vara svårt att hinna med allt man vill, tiden går ju så fruktansvärt fort och fortast går den absolut i december! :) Hoppas ni kommer iväg. Har du varit där någon gång innan? :)
Kontakt: [email protected]

2013-09-11 @ 12:42:07
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Karin

Åk till Camden market, det är jättemysigt på jul! Även covent garden är grymt mysigt med lite marknad och fina butiker. I hyde park brukar det ordnas en stor julmarknad. London är fantastiskt!

Svar: Åh tack snälla du för alla tips! Nu blev jag lite klokare av vad som måste hinnas med! :)
Kontakt: [email protected]

2013-09-13 @ 10:47:43
Postat av: Tomtenissan

Jag vill med...Hoppas du får en kanonresa.

2013-09-13 @ 22:43:10
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se
Postat av: Victorias Jul

Jag har inte varit i London tidigare, ska boka resan på tisdag =) Hur länge ska du vara borta?

Svar: Härligt! :) Vi ska nog bara var där en weekend tror jag och vi åker nog i mitten av december för min sambo fyller år då, så får nog bli hans födelsedagspresent :)
Kontakt: [email protected]

2013-09-16 @ 12:53:09
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0