Arthur Christmas

 
Hej fina!
Idag är en riktigt grå och trist dag här i Karlstad. De senaste veckorna har varit förgyllda med massa sensommarvärme och massor med sol vilket jag fullkomligt älskar, men ibland kan det vara skönt att få dessa gråa dagar när man inte har lust att göra ett dugg.
 
Dessa gråa dagar är dock lite farliga, i alla fall om man heter Emelie Larsson. Jag får alltid ett megasug efter julen! Jag bara måste se en julfilm eller ett avsnitt av Jul med Ernst, jag bara måste göra mig en kopp med varm och lyxig choklad. Ja jag vet, jag är tokig, men ibland kan det va gött att få vara lite skvatt galen också :)
Än så länge har jag lyckats hålla mig från att sätta på en julfilm men jag måste säga att denna ovan, Arthur Christmas, verkar hur mysig och framför allt hur rolig som helst. Det är i alla fall vad min andra hälft säger så jag får väl ta hans ord. Fast... i övrigt har han ganska dålig filmsmak enligt mig så jag vettu tusan! Men det är ju en julfilm so I will give it a try.
 
Någon som sett den och kan lämna ett snabbt omdöme? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ja, det är farligt med gråa/regniga dagar om man heter Elin Andersson också.. på med julmusik och julkänslorna!

Vi såg filmen förra året, jag tyckte den var jättebra, så den tycker jag allt att du ska se :)

Svar: Haha vad skönt att man inte är ensam! ;) Ska kolla på filmen idag tänkte jag, myyyyys! :)
Kontakt: [email protected]

2013-09-11 @ 17:09:38
URL: http://elinsjulmys.blogg.se/
Postat av: Svensk Jul

Jag tycker den är lite smårolig så tycker helt klart är ett värd att se :-)

Svar: Ska absolut se den! :)
Kontakt: [email protected]

2013-09-11 @ 17:38:54
URL: http://svenskjul.blogspot.se/
Postat av: Victorias Jul

Tyckte att den filmen var ganska bra om jag inte minns helt fel

2013-09-11 @ 18:49:05
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Michaela

Charmig film! Såg den förra veckan för 3e gången kanske. Mellan grabben önskade se den då han och jag var förkylda och låg nedbäddade i soffan. Vi delar nämligen samma intresse han o jag, julen :)

Svar: Åh va mysigt! :) Jag ska bädda ner mig med en julfilm idag tänkte jag :)
Kontakt: [email protected]

2013-09-11 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0