Light a candle

 
 
Men kolla vilken fin lykta som kom hem med posten idag! I samma leverans som struvjärnet kom även denna fina lykta av märket IB Laursen, från bagaren och kocken. Fullkomligt älskar denna lyktan, fick syn på den redan förra året, tyvärr allt för nära inpå julafton så jag fann ingen vits med att köpa den just då, jag är en sån som lätt vill bli av med julen så fort den passerat, ut med allt glitter och granbarr helst första dagen på det nya året :)
 
Formarna som jag la lite hastigt i lyktan köptes även de idag på Mansion, dom har en imitation av rost så de passar inte att baka med men de blir fina ljushållare alternativt kan man duka med dom till julmiddagen och lägga nån liten rolig gåva till gästerna.
 
Nu ska jag fortsätta heja på Sverige, ja jag är en liten sportnörd, kanse ska köra en presentation av mig själv som alla andra jubloggare verkar ha gjort nån dag? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Axelina

Superfin lykta!!

Svar: Åh Tack Axelina! :)
Kontakt: [email protected]

2013-10-16 @ 09:53:26
URL: http://ourchristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0