H&M Kampanj

 
Hej fina!
Nu ni har H&M fått in sitt julsortiment och oj oj oj så mycket fint det fanns! Gillar verkligen deras home-avdelning :) Såg även att de har en superkampanj nu! Alla förkläden så väl som till vuxna som barn kostar endast 29,50 kronor oavsett tidigare pris, vet dock inte hur länge de har det men väl värt att spana in i alla fall! 
 
Detta ovanstående förkläde köpte jag till mig själv förra året och jag fullkomligt älskar det, det här är dock barnvarianten och igen - varför har jag inte en lite knodd som jag kan köpa detta till?!
 
Jag kan ju i och för sig köpa det inför framtida bruk, så att vi matchar menar jag, men man vill ju inte jinxa det liksom. Så näääää Emelie, du får nog hålla dig i kragen lite och inte köpa det. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0