Äpplen och juldoft

 
 
 
 
Pysslade lite igår kväll och detta var vad jag fick fram, lite höstigt och fint! :)
Gillar verkligen att ta in naturen i inredningen, det känns mer levande på något sätt.
 
Haha, jag bara måste berätta en sak!
Jag städade lite häromdagen och hittade två utbrunna Yankee Candle-ljus, grejen med de ljusen är att det sparas ca 5 mm ljus på botten som inte brinner upp för lågan bara slocknar hela tiden, så det blir liksom kvar. I alla fall så tänkte jag att ja nu måste jag slänga dessa och la in dom i sopskåpet under diskbänken där vi har vår glasinsamling, när jag kom dit ca 30 minuter senare och skulle slänga något skräp så möts jag av en härlig juldoft! Det luktar så otroligt gott när mna öppnar skåpet så jag kommer aldrig slänga dom där Yankee Candle-burkarna haha, de får ligga där och sprida underbar doft och julstämning :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BittesJul

jättefint

2013-10-15 @ 14:07:18
URL: http://bittesjul.blogg.se/
Postat av: Ellinors julblogg

Verkligen jättefint. Håller med om att det är härligt att ta in naturen i inredningen, särskilt under hösten och julen.

Svar: Ja men verkligen! :) Det är nog mest på hösten och julen som den kommer in hos oss faktiskt, förutom lite färska ängsblommmor på sommaren då förstås :)
Kontakt: [email protected]

2013-10-15 @ 15:11:19
URL: http://ellinorsjulblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hjälp va fint! Jag älskar när saker är enkla och självklara när man ser dem...fast jag aldrig kunde tänka på det själv. Superfint - jag snor idén!

Svar: Haha tack Jessica! :)
Kontakt: [email protected]

2013-10-15 @ 16:14:01
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Charlotte

Jag gjorde något liknande i mitt stora fat, äpplena luktar så gott!

2013-10-15 @ 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0